poniedziałek, 24 czerwca 2013

moja kolekcja bucików

Hej kochane! :) Przychodzę żeby pokazać wam moją kolekcję bucików ;) Podzielę ten wpis na dwie części - dziś buciki które mam w domu a za kilka dni te które trzymam na strychu :)
czarne szpiki - ok 75 zł


czarne na słupkach - Centro ok. 50 zł

botki - 35zł


błyszczące szpilki - Deichmann - ok. 80 zł


botki na spzilkach - prezent |(przeraszam, że takie brudne :))

sandałki 40zł

sandałki z kwiatkami - 40zł

pomarańczowe balerinki - 20 zł

japonki - ok.20zł


sandałki typu rzymianki - ok. 70 zł M&S


czarne szpilki - Deichmann ok. 60zł.

czarne balerinki - ok.50zł
Przepraszam, że cześć z nich jest brudna, ale nie chciało mi się ich myć :) Za kilka dni następna część moich bucików a tymczasem życzę wam miłego dnia i udanego tygodnia! ;)

11 komentarzy:

  1. błyszczące szpilki - Deichmann fajne, powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jestem pierwszą obserwatorką. :)) Powodzenia w blogowaniu! Szpilki są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że kolekcja bucików bardzo duża. Jak u mojej siostry;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne botki, prawie identyczne c:

    OdpowiedzUsuń
  5. zauważam wiekszość czerni, ale mimo wszystko okazała kolekcja :)

    Dzięki za wgląd na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kolekcja, obserwuję i liczę na rewanż;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy :) Blog zapowiada się ciekawie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butów nigdy dosyć :D Powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się Twoje czarne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń