wtorek, 25 czerwca 2013

odwiedziłam second-hand! :)


Dzisiaj przychodzę, żeby pokazać wam moje łupy z sh! Jestem osobą która jaki widzi sh to go nie ominie, czasem można tam upolować takie cudeńka! :) Wole kupić jakieś fajne ciuszki w sh, niż przepłacać w galeriach :) Np. zamiast zapłacić za sweterek 80 zł zapłacę 8 a za reszte już mogę kupić jakieś fajne buciki czy kosmetyki :)

Za zakupy przedstawione poniżej zapłaciłam 34zł! :O





biała kopertówka - 7zł


dżinsowe rybaczki - 4 zł 


czerwona sukienka - 5zł 


spodenki (do przeróbki) - 3 zł 


koszulka  w paski - 2 zł


sweterek - 4,5 zł
koszulka - 3 zł

luźna bluzka - 1,5zł!!! 


Dłuższy sweterek - 4 zł 

A wy odwiedzacie sh? ;)

15 komentarzy:

  1. tyle ciuszków za taką cenę ;O niesamowite. Ja u siebie w ogóle nie chodzę do sh bo po prostu nie mam czasu, a w dni dostawy nie pcham się xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra zakupy,świetna kopertówka ,starsznie mi sie podoba;)Zapraszam do wspolnej obserwacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zależy kiedy, ja mam zamiar kupić białe spodenki i je przerobić, ładny sweterek i kopertówka, komentujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham sh :D ale teraz nie mam czasu chodzić w dniu dostawy...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od czasu do czasu odwiedzam, ale szczerze już tak dawno nie byłam. koniecznie muszę przy najbliższej okazji zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy:) już dawno nie byłam na takich zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka w paski, sweterek i luźna bluzka - świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć takie szczęście w lumpach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne łupy, szczególnie sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te rzeczy!!
    Second handy odwiedzam często bo są tam naprawdę fajne ubrania;) A te twoje podobają mi się szczególnie. I masz rację, że nie ma co przepłacać w gleriach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma to jak buszowanie po second-handach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zakupów, ja nigdy nie mogę nic znaleźć :/ Szczególnie sukienki - widziałam identyczne w małych sklepach po 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zakupów, ja nigdy nie mogę trafić na coś ciekawego :) szczególnie sukienki, takie same widziałam w małych sklepach po 50 zł.

    OdpowiedzUsuń